Mijn diensten

Home  >>  Mijn diensten

Fijn dat je meer over mijn mogelijkheden wil weten!

Mijn mogelijkheden zijn te onderverdelen in een aantal kernactiviteiten, t.w.:

  • Kantoorondersteuning: Professionele Assistentie en Virtual Assistancy
  • Webdesign: voor een low budget website die volledig voldoet aan de moderne eisen
  • DOCpimp: professionele lay-out van documenten

 

Wat kan ik voor je betekenen

Ik ben er…

  • Voor alle antwoorden op organisatorische vraagstukken op officegebied.
  • Voor het optimaliseren van al je kantoorprocessen (back office).
  • Voor creatieve oplossingen en bedenken van alternatieven.
  • Voor de uitvoering van taken waar je niet toe komt (of geen zin in hebt).
  • Voor (extra) ondersteuning wanneer dat even nodig is.
  • Voor het ontzorgen bij dagelijkse werkzaamheden.

MNQpeters functioneert voor organisaties als ‘spin in het web’
en denkt graag met je mee.

backgroundMijn kracht ligt in het ontzorgen van andere ondernemers. Veel ondernemers zijn druk bezig met het verwerven van nieuwe klanten en hebben te weinig tijd of geen affiniteit met alle randzaken die komen kijken bij het ondernemerschap. En daar bied ik een helpende hand. Dit is mogelijk op incidentele, structurele of projectmatige basis.
Ook het opzetten of coördineren van een secretariaat of back office behoort tot mijn aanbod. Processen beschrijven en het zien én doorvoeren van verbeteringen daarin maakt daar onderdeel van uit.
Afhankelijk van je wens als opdrachtgever of de aard van de werkzaamheden kunnen deze werkzaamheden op afstand maar ook op locatie worden verricht.
Mocht één van onderstaande diensten precies zijn wat jij nodig hebt, neem dan contact met me op!

MNQpeters gaat voor het beste resultaat.

OFFICEMANAGEMENT

Ondersteuning van organisaties op afstand om eenmalige of reguliere werkzaamheden uit te voeren. Denk bijvoorbeeld aan:

  • projectondersteuning
  • planning
  • opzetten en beheer website
  • beheer social media
  • organisatie van evenementen
  • databeheer
  • ontwerpen en regelen van drukwerk (visitekaartjes, flyers, etc.)

PROFESSIONAL ASSISTANT

Ben je op zoek naar een efficiënte rechterhand? Duizend dingen te regelen en nergens tijd voor? Ik regel de zaken waar jij eigenlijk geen tijd voor hebt nauwgezet en met veel plezier. Dit maakt dat je kunt doen wat je wilt doen en geen omkijken hebt naar de dagelijkse gang van zaken.

VIRTUAL ASSISTANT

Ondersteuning van organisaties op afstand om eenmalige of reguliere werkzaamheden uit te voeren. Denk bijvoorbeeld aan:

  • afhandeling telefoon
  • agenda- en mailbeheer
  • correspondentie
  • organisatie evenementen
  • transcriptie en uitwerking van teksten

De onrust van een overvolle inbox,
het permanente gevoel van urgentie en het verlies van overzicht,
het idee geleefd te worden door de inbox.
Het is funest voor de productiviteit.

 

WEB DESIGN

Een mooie en duidelijke website maken kost veel tijd maar hoeft echt geen duizenden euro’s te kosten. Ik zet in overleg met jou een goede website op, help je met de content en zorg ervoor dat je het beheer probleemloos kan overnemen. Denk hierbij o.a. aan:

  • regelen van de URL en webhosting
  • opzet en bouw van de website
  • de vindbaarheid en social media
  • fotografie
  • etc.

Ervaring

Al mijn diensten kan ik aanbieden doordat ik een zeer brede ervaring heb in alles wat ik doen. Wil je hier meer over weten, verwijs ik je graag naar waar ik goed in ben.

Locatie

In principe werk ik in de omgeving van Nijmegen, maar er zijn tal van mogelijkheden om op afstand veel voor je te kunnen betekenen.

 

Voor meer informatie: neem contact op!

kantoorondersteuning nijmegen omgeving