ZZP

Home  >>  Mijn diensten  >>  Kantoorondersteuning  >>  ZZP

Kantoorondersteuning voor de ZZP

Als ZZP’er heb je niet altijd de middelen – noch de plek – voor iemand die ‘al die vervelende klusjes’ voor je doet. En je bent geen ondernemer geworden om ook nog al die andere zaken te moeten doen. De financiële onderdelen laat ik ook graag aan de professionals over, ik kan je echter wel helpen bij al die andere klusjes. Zit er (n)iets bij in onderstaand rijtje, neem dan meteen contact met me op en dan bekijken we de mogelijkheden.

  • bestandsbeheer:
    • inregelen en onderhouden van je computer
    • bijwerken van bestanden
    • archiveren van documenten
  • (e-)mailmanagement:
    • verzorgen van mailings, zowel digitaal als per post
    • verwerken van inkomende en uitgaande post/mail
    • zorgen voor een geordende mailbox
  • advies, uitleg en ondersteuning bij
    • gebruik van social media
    • gebruik van tablet/iPad
    • gebruik van mobiele telefoon
  • schrijven, plaatsen, redigeren en bijhouden van webcontent
  • uitwerken van offertes
  • opstellen van documenten
  • verwerken van huisstijl
  • factuurcontrole
  • telefoonafhandeling
  • openstaande debiteuren nabellen
  • adressenbestanden opzetten en beheren
  • marketingondersteuning: uitzoeken van geschikte marketingtools, evenals bijbehorende fotografie, maken van flyers, persberichten schrijven, etc.
  • gordijnen vermaken
  • theela opruimen
  • etc.

“Gegevens van klanten en leveranciers zijn essentieel voor de bedrijfsvoering.
Een overzichtelijk ingericht archief is het fundament voor een professioneel bedrijf.”

PA voor de ZZP

Veel ondernemers hebben geen tijd om een goed kantoorbeleid op te zetten. Dat leidt al snel tot verlies aan structuur, overzicht en controle. Als ondersteuner van jouw kantoor zorg ik voor het wegwerken van achterstanden, zodat facturen weer op tijd de deur uit gaan, het relatiebeheer op orde is en overige administratie goed en gestructureerd verloopt. Om problemen in de toekomst te voorkomen kan ik zorgen voor een jaarplanning. Dat geeft houvast voor een blijvend goede bedrijfsvoering. Maar ook het opzetten van een efficiënt en helder ingericht archief is daarvoor van belang, zowel digitaal als op papier. Gegevens over klanten, medewerkers en leveranciers zijn immers essentieel voor de bedrijfsvoering. Een overzichtelijk ingericht archief is het fundament van een professioneel bedrijf.

Wil jij ook graag…

Ik zoek klanten die met mij deze uitdaging aan willen gaan. Een klant die goed is in zijn of haar vakgebied wil ik helpen het beste uit zichzelf te halen door grenzen te verleggen en ‘net dat stukje meer’ te kunnen bieden. We gaan dus werken als een team.

“Teamwork makes the dream work!”

zzp samenwerken hulp ondersteuning administratief administratieve PR marketing nijmegen