MKB

Home  >>  Mijn diensten  >>  Kantoorondersteuning  >>  MKB

Grotere organisaties & het MKB

Wat voor de ZZP geldt, geldt uiteraard ook voor het MKB. Maar soms heeft je organisatie behoefte aan een tijdelijke ondersteuning. Omdat een vacature nog niet gevuld is of omdat een medewerker tijdelijk afwezig is.
Zoek je een medewerker die tijdelijk een bepaald project leidt? Of iemand voor het opzetten, ondersteunen en soepel laten verlopen van interne bedrijfsprocessen op het gebied van administratie en organisatie?

Mijn office managementpakket omvat:

  • opzetten en (her)structureren front- en/of backoffice
  • coördineren en professionaliseren interne procedures
  • implementeren van verbeterprocessen
  • organiseren en coördineren zakelijke bijeenkomsten en evenementen

Mijn projectmanagementpakket bestaat uit:

  • (operationeel) aansturen van projectteams
  • opzetten, inrichten en coördineren van projecten
  • analyseren projectplanning en projectvoortgang (signalering)
  • bewaken en verslaglegging voortgang project
  • organiseren en faciliteren projectbijeenkomsten
  • stroomlijnen communicatie (zowel intern als extern) tussen stakeholders.

MNQpeters functioneert voor organisaties als ‘spin in het web’
en denkt graag met je mee
!

Office Management

Ook het opzetten of coördineren van een secretariaat of backoffice behoort tot de mogelijkheden. Processen beschrijven en het zien én doorvoeren van verbeteringen daarin maakt daar onderdeel van uit. Maar ook reguliere kantoorondersteuning van organisaties om eenmalige of reguliere werkzaamheden uit te voeren kan. Denk bijvoorbeeld aan:

  • projectondersteuning
  • planning
  • opzetten en beheer website
  • beheer social media
  • organisatie van evenementen
  • databeheer
  • ontwerpen en regelen van drukwerk (visitekaartjes, flyers, etc.)

Maar er is meer…

Op een rijtje welke werkzaamheden ik nog meer voor je bedrijf kan doen, zowel op locatie als vanachter mijn eigen bureau:

  • transcriptie (uitwerken van digitaal aangeleverde bestanden)
  • alle voorkomende secretariële werkzaamheden
  • het organiseren van cursussen en evenementen
  • het verzenden van nieuwsbrieven, mailings etc., zowel digitaal als per post.
  • het invoeren van uw administratie
  • het inrichten van digitale archivering
  • Notuleren
  • Adressenbestanden opzetten en beheren (bijvoorbeeld het klantenbestand)
  • Maken van geavanceerde en doelmatige presentaties in PowerPoint
  • Verwerken van gegevens in Excel
  • Proeflezen en corrigeren van drukproeven
  • Online contentbeheer: onderhoud en uitbreiding van je website, en ook advies en ondersteuning over je website.

Project management

Een nieuw systeem implementeren? Een webshop inrichten? Dit soort zaken kosten vaak veel tijd en energie en uitbesteden is dan een hele goede optie. Vooral omdat een dergelijk project een duidelijk begin en een einde heeft. En daardoor is het ook voor mij ook goed in te passen.

Kortom, voor het oplossen van vraagstukken die je graag uit handen geeft: